TONI-tarina
TONI ja Roy kalareissussa
Suomalainen menestysresepti -kilpailussa finaaliin yltäneen Kalatassun verkkosivusto on toteutettu TONI Verkkosivuratkaisulla. Kalamies Roy keskittyi kisaan ja kalastamiseen, me hoidimme verkkosivun.
Kalatassun tarina on kokin, kalamiehen ja isän tarina. Norron Oy:n perustaja Roy Norro on intohimoinen kalamies ja kotivesien kalojen puolestapuhuja. Neljän lapsen isänä Roy tarvitsee maistuvaa ja terveellistä ruokaa helposti. Tähän tarpeeseen hän kehitti Kalatassun, kypsän kalapihvin suomalaisesta kirjolohesta ja villikaloista.
Kalatassu oli finalistina mukana S-ryhmän ideoimassa Suomalainen menestysresepti -kilpailussa, jossa etsitään kotimaisia ruoan uusia menestystuotteita. Voittoa ei tällä kertaa irronnut, mutta Kalatassu-tuotteet ovat saatavilla S-ryhmän kaupoissa ympäri maan.
Verkkosivusto
Kalatassun verkkosivusto on toteutettu TONI Verkkosivuratkaisulla:
- sisältörakenne ja sisältö
- käyttöliittymä ja visuaalinen ilme
- tekninen suunnittelu ja toteutus
- palvelin ja verkkotunnus
- tietoturva ja ylläpito
Verkkosivun tärkeimpänä sisältönä on tuotteet ja yrityksen esittely. Käyttäjä löytää sivulta tiedon esimerkiksi tuotteiden raaka-aineista ja allergeeneista. Valmistusohjeet auttavat valmistamaan herkkuja Kalatassu-tuotteista.
Kalatassu tarvitsi toimivan ja tyylikkään verkkosivun ja sellainen siitä tuli. Kalastamisesta tiedän paljon, koodaamisesta en juuri mitään. Työnjako oli siis selvä ja saalis erinomainen :).
Roy Norro, omistaja ja johtava kalamies, Norron Oy
10.5.2023
Jaa artikkeli:
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä tai jätä meille yhteydenottopyyntö
Haluatko tietää lisää TONI verkkosivuratkaisusta tai tilata verkkosivun? Ota yhteyttä Mikkoon tai jätä meille yhteydenottopyyntö 24/7:
Mikko Erola
+358 44 277 9565
mikko.erola@verkkosivuratkaisu.fi